سلام m.mouod

من آواتار شما رو متحرک میبینم ، فکر میکنم مشکل به برنامه ی امنیتی شما برمیگرده که انیمه های متحرک رو غیر فعال میکنه ، برنامه ی امنیتی روی سیستم دارید ؟ اگر دارید اسمش چیه ؟

در ضمن مشکل میتونه به کش شدن اطلاعات هم برگرده ...