سلام m.mouod
من آواتار شما رو متحرک میبینم ، فکر میکنم مشکل به برنامه ی امنیتی شما برمیگرده که انیمه های متحرک رو غیر فعال میکنه ، برنامه ی امنیتی روی سیستم دارید ؟ اگر دارید اسمش چیه ؟
در ضمن مشکل میتونه به کش شدن اطلاعات هم برگرده ...
![]()
تشکرشده 143 در 53 پست
سلام m.mouod
من آواتار شما رو متحرک میبینم ، فکر میکنم مشکل به برنامه ی امنیتی شما برمیگرده که انیمه های متحرک رو غیر فعال میکنه ، برنامه ی امنیتی روی سیستم دارید ؟ اگر دارید اسمش چیه ؟
در ضمن مشکل میتونه به کش شدن اطلاعات هم برگرده ...
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)