نقل قول نوشته اصلی توسط گل مریم
چرا اجازه خروج از کشور زن با اجازه شوهر باید باشه؟این مردسالاری نیست؟
اقای سورنا یه کم متعادلتر قضاوت کنید لطفا
به همون دلیل که خرج عروسی و تهیه منزل و طلا و جواهرات و تامین زندگی ومهریه و... بر عهده مرده. عرضه دارید اینا رو بدین خیلی از مردها هستند که حرفی ندارند. همه حقوقتون رو بهتون می دن. اعم از حضانت و طلاق و اجازه خروج از کشور
تا زمانی که سربار باشید و متوقع، همینی که هست!! البته کسانی هستند(مردانی ) که علاوه بر اینکه اینها را تعیین می کنند (چون بالاخره مردی گفتن!!؟) حقوقتون رو هم می دن( مگه مرد و زن داره!!؟ هر دو مساویند!!) ، اما خب کمن