منو به خاطر صراحتم ببخشید آخه فکر می کنم بعضی مسائل با کسی شوخی ندارن.
قطعا این آقا به درد دوستی هم نمی خوره حداقل با شما به خاطر طرز فکرش چون اصلا به نظر نمی رسه که مواد مخدر رو بد بدونه و گرنه قطعا به وضوح نمی گفت که تریاک مصرف می کنه. دوست عزیز من فکر می کنم در ادامه ی این دوستی مسائل دیگری هم اتفاق بیفته پس بهتره از همین اول جلوی همه چیز گرفته بشه. مسئله ی مالی فقط یکی از ابعاد زندگیه و مسائل مهم دیگه ای هم هستن که به شدت تاثیر گذار تر از پول در زندگی هستن.
با همه ی اینا بازم بیشتر فکر کن و بیشتر توضیح بده.