با تشکر از همه دوستان :
این بنده خدا از اقوام نزدیک است و چون خیلی تنها است (پدر و مادرش فوت کرده )وبا اقوام هم به جز دو سه نفر با بقیه ارتباط ندارد (چون مجرد است همه نصیحت یا ملامت میکنند )و من هم قبلا"تلاش کردم ولی موفق به توجیه ایشان نشدم ولی الان خیلی ناراحت است که حتی میخواهد برگردد خارج.ولی از جواب شما دریافتم که علت شاید خلاصه ای از تمام آنهاست !خصوصآ جواب آخری !
باز هم ممنون .








علاقه مندی ها (Bookmarks)