چرا خلاصه اي از پايان نامه تو تهيه نمي کني وبفرستي برا مجلات،اين ساده ترين کاره.
چندتا از مجلات علمي پژوهشي رو ببين ، هم نحوه نوشتن مقاله وهم فرمت اونو توضيح داده.
اگه بازم نتيجه نگرفتي بگو، من چندتائي مقاله تومجلاتي داشتم دقيقتر مي تونم راهنمائيت کنم.
فعلا





سلام مهربونا لطفا به من بگید چطور می تونم مقاله بنویسم. آخه خیلی دوست دارم مقاله علمی و ISI بنویسم اما هیچی بلد نیستم خواهش می کنم اگه ممکنه من رو راهنمایی کنید.(ضمنا من ارشد دارم متاسفانه از دانشگاه آزاد واسه همین استادایی نداشتم که ازشون یاد بگیرم...)


علاقه مندی ها (Bookmarks)