به نظر من پسرا جنبه اين حركات رو ندارن و ممكنه خيلي حسابها رو پيش خودشون باز كنن. البته شايد از اسمم مشخص نباشه ولي اضافه كنم كه من خودم يك پسرم و از ديد يك پسر به اين قضيه دارم نگاه ميكنم.
موفق باشي
تشکرشده 275 در 140 پست
به نظر من پسرا جنبه اين حركات رو ندارن و ممكنه خيلي حسابها رو پيش خودشون باز كنن. البته شايد از اسمم مشخص نباشه ولي اضافه كنم كه من خودم يك پسرم و از ديد يك پسر به اين قضيه دارم نگاه ميكنم.
موفق باشي
fnh63(چهارشنبه 08 اسفند 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)