زینگ........زینگ............
مامان میگه: ای وای باز این خواستگارا دست بردار نیستند چند بار بگم بابا من دختر شوهر نمیدم تا دخترم پروفسر نشه اصلا خواستگار به خونه راه نمیدم چه برسه به ازدواج و این حرفا................
زینگ.........زینگ...........
-مامانم : کیه؟
- منم ، نقاب
- ای خاک عالم، بقیه نقاب نداشتن ردشون کردم حالا اینو چیکارش کنم
مامان کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچی دخترم تو درستو بخون
زینگ..........زینگ.............
-کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- خانم گفتم که منم نقاب، همدردی........، تالار........
- ای داد بیداد حالا هیچی نشده با هم همدرد هم شدن، رفتن با هم تالار دیدن نکنه تالار عروسی باشه!!!!!!!!!!
مامان کیه ؟؟؟؟؟؟؟
مگه نگفتم تو درستو بخون
آخه مگه میشه، یکی داره زنگ درو میسوزونه تو میگی درستو بخون
ای دختر، خدا بگم چیکارت نکنه، این کیه که با تو همدرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وا یعنی چی مامان؟؟؟؟؟؟
نمیدونم که، تو باید بگی میگه همدردم تازه میگه تالار این کدوم تالار رو میگه؟؟؟؟؟؟؟
مامان این حرفا چیه؟؟؟
حالا اینا هیچی تو صورتش هم نقاب داره، والله من که مردی ندیدم که رو صورتش نقاب باشه!!!!!!!!!!
یکم فکر میکنم همدرد، تالار، نقاب ، ای داد بیداد مامان میدونی چی شد نقابه ، نقاب تالار همدردی، همونی که 19 سالشه، خیلی میدونه
وا دخترم این که از تو کوچکتره
مامااااااااااان قربونت برم این که خواستگار نیست
زینگ............زینگ............
ای وای یادم رفت درو باز کنم
بازم این آیفون خراب شده در و باز نمیکنه میرم دم در. ای وای چرا اینجا اینقدر علف سبز شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس نقاب کو؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه رفته؟وا آقا نقاب چرا اینجا واستادین؟؟؟؟؟؟؟
- از بس که در و باز نکردین زیر پام علف سبز شد دیگه
-خدا مرگم به پس سر و وضعتون چرا اینجوریه کتتون چرا پاره شده؟؟؟؟؟؟
- والله برادر یاسی خانم یه خرده صمیمی شدن این نتیجش بود
-شرمنده به خدا " به خاطر علف ها" بفرمایین تو حالا یه شربتی،شیرینی اگه هم نبود به قول دوستان یه آب خنکی در خدمت باشیم[hr]
شرمنده مثل اینکه این بی اسم عزیز، اسم هم که نداره صداش کنیم یک دقیقه زودتر در رو باز کردن







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)