سلام شک و بدبینی چیز خوبی نیست اما بعضی ها کلا دوست دارند خودشون رو مشکوک نشون بدن و کارهایی میکنند که مرموز به نظر برسند.این افراد علاوه بر اینکه خودشان مشکل دارند دیگران را هم همیشه در یک تردید و دودلی باقی میگذارندو مرتب از جواب دادن طفره میروند.
به نظرم این آدمها مشکل روانی دارند و باید به فکر درمان خودشان باشند.