نقل قول نوشته اصلی توسط رز سیاه
من بچه که بودم تصورم از خدا یه آدم بزرگ وسایه مانند بود که پشت ابرهاست و همه جا و همیشه حواسش به منه(فقط به من)
حس تملک و انحصار طلبی شما هم جالب بود