سلام
آرمان گرامی ابتدا از زحمات و تلاش شما برادر گرامی در تمام زمینه ها تشکر میکنم. بدون شک سهم بزرگی در فعالیت و نوآوری تالار داشتید. جای خالیتان خیلی در تالار محسوس خواهد بود. نوشته اید فعلا خدانگهدار پس منتظر بازگشتتان هستیم. هر کجا هستید برایتان سلامتی و موفقیت را در پناه حق آرزو مندم. امیدوارم زیاد منتظرمون نزاری.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)