به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 88 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-08
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,094
    سطح
    34
    Points: 3,094, Level: 34
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خواهم خوشبخت باشم اما !؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوست عزیز
    خوشحالم که درد منو می فهمی منم وقتی 15 ساله بودم مادرمو از دست دادم و الان یه نامادری دارم و اونم یه دختر.
    خلاصه اینکه این نامادری یکی از مشکلاتم برای درس خوندنه. چون موقع دانشگاه رفتن خواهرم بارها دیدم که به پدرم می گفت اینقدر پول شهریه برای دخترت نده. حق دختره من چی میشه . آخه یکی هم نیست بگه که بزار دخترت بزرگ شه و دانشگاه بره ببین کسی حقشو می ده یا می خوره و بعد. اینجوری بود که من قید دانشگاه پولی رفتنو برا همیشه زدم و سعی کردم تو دانشگاه سراسری بخونم که اونم هزار تا مشکل داره واسه خودش

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به: می خواهم خوشبخت باشم اما !؟؟؟؟؟؟؟

    سلام
    مشکل شما اینه که خودت رو گم کردی.اول خودت رو پیدا کن ببین کی هستی؟ چه شرایط روحی و مالی داری؟چه توقعاتی از زندگی داری بعد بر اون اساس به دنبال چیزهای حقیقی باش که با تو و خصوصیاتت جو ر هستند.خیلی ساده زندگی کن چون شادی در سادگی نهفته هست.بیشتر از توانت از خودت انتظار نداشته باش.باور کن که همینی و با همین چیزی که هستی شاد باش.

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 بهمن 92 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    111
    امتیاز
    6,260
    سطح
    51
    Points: 6,260, Level: 51
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    259

    تشکرشده 267 در 64 پست

    Rep Power
    29
    Array

    به: می خواهم خوشبخت باشم اما !؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوست عزيز.ميخوام صادقانه بهت بگم كه منم مثل تو بودم.هميشه تو روياهام بودم يعني تخيلاتم خيلي قوي بود و هر چيزي رو كه اراده ميكردم ميتونستم تو روياهام ببينم،از هر كس كه خوشم ميومد ميبردمش تو روياهام و مدتي باهاش زندگي ميكردم اما تا يكي بهتر رو ميديدم دوباره جايگزين ميشد،مهم نبود اصلا اون فرد كي باشه گاهي جاي دوستم،گاهي جاي خواهرم و گاهي جاي شوهرم...اما اين موضوع ها ادامه داشت تا اينكه واقعا عاشق شدم و از رويا پردازيهام در جهت درستي استفاده كردم،ديگه رويا هام خيال باطل نبود و خيلي چيزا رو كه الان دارم مديون همين روياهام هستم،شايد شوهرم با آدماي تو روياهام گاهي تفاوت داشته باشه اما اينو ميدونم كه بهترين كسيه كه الان ميتونست كنارم باشه،شايد رشته ي كه تو دانشگاه اونم از نوع آزادش خوندم خيلي از روياهاي دوران دبيرستانم فاصله داشته اما مطمئنم كه خيلي ها آرزو دارن جاي من اين رشته رو در دانشگاه ميخوندن...پس بايد شروع كني،همين الان تصميم بگير به روياهات جهت بدي و اونا رو كم كم ببري سمت واقعيت.من 24 سالمه و واقعا دركت ميكنم. يه مثال از خودم ميزنم كه باور كني ميشه فقط خودت بايد بخواي.من خيلي سختي كشيدم تا به عشقم رسيدم و تو اوج تحمل ناراحتي ها و رنجها ميدوني چي كار ميكردم؟؟؟ميرفتم تو اتاقم و ساعتها ميرفتم تو رويا و خودم رو در كنار شوهرم تصور ميكردم حتا جزيي ترين چيزها رو تصور ميكردم اما در قالب واقعيت مثلا هيچ وقت تصور نميكردم تو يه كاخ زندگي ميكنم و شوهرم با ماشين آخرين مدل مياد دنبالم،اون چيزهايي رو تصور ميكردم كه از داشتنش احساس لذت ميكردم و جالب اينه كه بدوني الان تو همون خونه اي زندگي ميكنم كه قبلا تو روياهام تصورش رو ميكردم و كارهايي رو انجام ميدم كه دوست داشتم انجام بدم حتا الان هم رويا پردازي ميكنم و هر چيزي رو كه ميبرم تو قالب رويا زودتر بهش ميرسم.
    تو هم فقط بخواه،مهم نيست كه چند سالته و تحصيلات چه قدره،مهم اينه كه به قانون جذب ايمان داشته باشي و هيچ وقت خسته نشي... قانون جذب يعني اين كه تو دقيقا هدفهاي زندگيت رو مشخص كني و بدوني كه چي ميخواي،اگه اونا رو روي كاغذ بنويسي خيلي بهتره اين جوري ميتوني بهشون فكر كني و به هدفهات ايمان بياري و اگه تو ايمان آوردي اون موقع است كه عوامل نامرئي دست به دست هم ميدن و راه رو برات هموار ميكنن،بيا شبها موقع خواب به كاغذي كه روياهات رو روش نوشتي نگاه كن و براي رسيدن بهشون فكر كن،مطمئن باش جواب ميده...امتحان كن.
    اميدوارم تونسته باشم مطلب رو برسونم.موفق باشي عزيز.

    \\/\\/\\/\\/___________________ به همین سادگی ، ثانیه ای مرد... قدر لحظاتت را بدان...




 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط honeyr46 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 خرداد 93, 11:48
  2. ترو خدا بهم بگین با یه مرد خیانتکار بی عاطفه نامرد چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط rahaaaaaaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 92, 00:11
  3. مشکل از من یا شوهرم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط عاشق همیشگی در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مرداد 92, 18:15
  4. با رفتارهای زشت و نسنجیده خانواده ام با شوهرم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط nosh nosh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 01:18
  5. كمكم كنيد ادامه اين زندگي به صلاح؟؟؟؟؟؟؟
    توسط سلنا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 فروردین 92, 18:48

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.