سلام دوست عزیز
شما سنی از خودتون و همسرتون ننوشتید!
اگر سن هر دوی شما زیر 30 هست این مسائل کمی طبیعی هست و با افزایش سن این مسائل بهبود پیدا می کنند.
اگر هم سن هر دوی شما بالای 3 هست می بایست جدی تر بحث کنید و از مشاوران کمک بگیرید.
موفق باشید
تشکرشده 6 در 3 پست
سلام دوست عزیز
شما سنی از خودتون و همسرتون ننوشتید!
اگر سن هر دوی شما زیر 30 هست این مسائل کمی طبیعی هست و با افزایش سن این مسائل بهبود پیدا می کنند.
اگر هم سن هر دوی شما بالای 3 هست می بایست جدی تر بحث کنید و از مشاوران کمک بگیرید.
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)