برادر محترم شما باز هم توضیح کامل در مورد علت جدایی این خانم ندادید در صورتی که علت جدایی ایشون منطقی باشه و از نظر اخلاقی و خانوادگی مشکلی نداشته باشید ازدواج با یک خانم مطلقه بد نیست ولی این شرط داره که خود شما دو روز دیگه فیلتون یاد هندوستان نکنه که من میخواستم خانمم باکره باشه واین حرفها چون در این صورت بیشتر به ایشون ضربه میزنید وگرنه میتونید عروسی بگیرید و زندگی خوبی هم داشه باشید ولی همش برمیگرده به روحیات شما و دلایل طلاق ایشون و اخلاقیاتشون اگر دوست داشتید بیشر توضیح بدید








علاقه مندی ها (Bookmarks)