RE: دستم از روي عجز براي رفع نياز دراز شد واي بر من ...ياري رسانيد
آخی....
اصلا کی گفته همه باید برن کنکور قبول بشن؟
تو ازون آدمهای نادری هستی که در سن 70 سالگی میرن دانشگاه مثلا مهندسی مکانیک می خونن. خیلی هم جالبه . اینقدر خودتو فشار نده . تو نه دیوانه ای نه هیچ چیز. احتمالا یه خورده زیادی می فهمی که باعث دردسرت شده. عیب نداره دنیا به آخر نرسیده تا آخر عمرت وقت داری به کارهایی که دوست داری رسیدگی کنی به ترتیبی که علاقه داری. حتما نباید همه 18 سالگی برن دانشگاه و 22 سالگی لیسانس بگیرن که... برو دنبال علاقت و به حرف مردم کاری نداشته باش. هر چیزی برات مهمتره اول برو اونو کشف کن به درست هم خواهی رسید.
موفق باشی
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
علاقه مندی ها (Bookmarks)