سلام من هم دردی دارم که نپرس
بعد از 6 سال زندگی انگار همین دیروز بود که زندگی را شروع کردیم ولی نمی دانم برای چه باید این شود که من که اینهمه همسرم را دوست داشتم هیچ چیر ازش دریغ نکردم به من بگوید ترا از روز اول دوست نداشتم و از هم جدا شدیم
راستی شما میگوید خود را غرق در کار و ورزش کن ولی اینطور و به همین سادگی نیست که فراموش کنیم
شاید یک موضوع برای خودم باز کنم و شرح ماوقعه را بنویسم تا از شما دوستان نظر بخواهم
فعلاً شما دعا کنید که بتوانم این روزهای سخت را سپری کنم.
با تشکر عاشق سوخته دل /علیرضا








علاقه مندی ها (Bookmarks)