نقل قول نوشته اصلی توسط کاملیا
... جدیدا هم نامرئی شدن و به صورت موج و .. ظاهر می شن و می خوان دخترمو ببرند. ...
اینو که گفتید دقیقا زندگی شما بوده و هست و این ترس رو شما در زندگی داشتید و شاید الان هم همراهتونه . طبیعیه که در خواب با جلوه های دیگه و صدالبته شدیدتر ببینید(در خواب و کلا در زمینه های غیر مادی احساسات بسیار شدیدترند بطوری که حتی در خواب ماچیز هایی رو میبینیم و از ترس خیس عرق میشیم در حالی که اگه در عالم بیداری بودیم این شدت ترس رو نداشتیم. بهمین دلیله که میگن عذابهای آخرت انسان که همانا همشون روحی اند بسیار شدیدتر از انچه است که تصورش رو میتونید بکنید و همچنین لذتهاهای آن)

فقط خودتونید که بخودتون میتونید کمک کنید (البته از دیگران که صلاحیت راهنمایی رو دارن میتونید کمک بگیرید البته کسانی که به شرایط شما واقفند و به شما می تونند تسلی و اطمینان خاطر از بابت دختر خانوم گلتون بدند . که طبیعتا خانواده نقش بسزایی رو میتونند داشته باشن وهمچنین اگه صلاح می دونید مشاور و روانشناسان . ولی من فکر کنم مشکل شما عدم اطمینان خاطر و یا ترس شدید قبلی ناشی از دست دادن دخترتون باشه .
حالا من نمیدونم شما در حال حاضر این مشکل رو دارید یا رفع شده و اصلا در رابطه با دخترتون مشکلی ندارید؟