به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: با آقایان: دلایل شما برای ازدواج چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط آگرین
    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    نقاب عزیز پاسخ شما بسیار منطقی تر از بسیاری دیگر از دوستان بزرگتر از شما هست.
    بنده به شخصه fnh643 کاملا موافقم. ازدواج چیزی جز حمالی برای مردها در این دوره نیست. البته نظر دوستان رو خواستم جویا بشم. واقعا ساعتها و روزها فکر کردم و دیدم هیچ چیزی از ازدواج حاصل یک مرد نمی شود. مسئله جنسی نیز از طریق صیغه جواب داده می شود. سایر مسائل به نظر من(که می تواند درست نباشد) توهمی بیش نیست. مسائلی مانند آرامش در حضور کسی که ساعتها مخ تو را مورد عنایت خویش قرار می دهد و...
    دوستانی که واقعا 5 دلیل برای ازدواج کردن خویش می بینند چقدر امید دارند به دلایل خود دست یابند

    سلام
    اول از اینکه به موضوع اصلی تاپیک جواب ندادم
    دوم از اینکه وارد بحث اقایان شدم معذرت خواهی میکنم
    من یه دختر 27 ساله مجرد هستم ... با خواندن مطالب شما و نوع دیدگاهتان به ازدواج و زندگی مشترک شوکه شدم
    یعنی انقدر دنیا را کوچیک میبیند( با عرض معذرت) و انقدر ارزشهای مادی یک زندگی برای شما پررنگ است ( من منکر ان نیستم ولی هر چیزی در زندگی سهمی دارد و کل نیست نه انکه فقط به ان فکر کنیم ) دید گاه شما آقایان محترم و همسران عزیز و پدران مهربان آینده به نظر خودتان اندکی بد بینانه نیست ... ؟؟؟
    من بعنوان یک دختر مجرد که تا کنون هیچ مردی در زندگیش نبوده از همسر اینده ام انتظار دارم مثل پدرم مردی پاک وبا ایمان ،همسری وفادار و پدری مهربان و دلسوز باشد که مثل پدرم در بودن کنار او احساس امنیت و محبت داشته باشم ... ولی مثل اینکه پسران جوان هموطن ...
    و بازهم متاسفم که خانمها را کالا می بینید ... وقتی دختر را کلا میبینید باید بابت خریدن ان هزینه را پرداخت کنید !!! غالب کردن جنس دسته چندم و تقلبی هم بستگی به هوش و ذکاوت خودتان دارد که از فروشنده فریب بخورید یا نه وقتی دختر مثل ماشین دسته دو م و سوم محسوب میشه ، شما هم به عنوان صاحب و خریدار ان مجبورید پول روغن و بنزین آن را پرداخت کنید...( به نظرتان قدری غیر انسانی نیست؟؟؟)
    وقتی پسری از ازدواج فقط رفع نیاز جنسی و تنها نبودن را مد نظر داره باید از طرف مقابلش هم انتظار داشته باشه که ان را
    فقط یه حمال ( با عرض معذرت ، هیچ گاه دوست ندارم مردی را با این نام خطاب کنم ،بهگفته خودتان نقل قول کردم )
    در نظر بگیرد...
    آقای سورنا در چندین پست که از جانت شما خواندم احساس میکنم که شما همیشه دقدغهمجارج زندگی اینده را دارید چرا با این
    بد بینی به دخترها نگاه میکنید ... دخترها در خانه پدری با محبت پدر و مادرشان و رفاه مالی همانند یک ملکه زندگی میکنند
    ولی با ازدواج با پسری کهتازه بنیاد زندگی خودش را نهاده و ممکنه تا چندین سال بعد از ازدواجش به رفاه خانه پدری نرسدبدون هیچ توقعی زندگی کند !!! به نظرتان چرا؟؟؟؟
    برادران عزیزم ...
    من به عنوان دختر مجردی که تا کنون کوچکترین تماسی با یک پسر نداشتم انتظار دارم با پسری ازدواج کنم که انهم مثل خودم هیچ نوع رابطه ای نداشته باشد (صیغه ، دوست دختر ...)برایم به هیچ عنوان قابل قبول نیست که قبلا رابطه جنسی را تجربه کرده باشد...پس با عرض معذرت به اطلاعتان میرسانم برای دخترها هم جنس دسته اول یا دوم بودن پسرها مهمه ...

    به هر حال بازهم برا ین نوع نگرش اقایان متاسفم

    در اخر هم برای همه شما ارزوی خوشبختی و سعادت را دارم
    دوست عزیز خواهش می کنم. شما تا ابد متاسف باشید
    شوکه شدید چون هنوز پسران را به سان حمالهاایی می بینید که بایستی چون شما دخترید و ایشان به خواستگاری شما می روند همان زمان حلقه غلامی را بر گوش خود کنند و از همان ابتدا بفهمند که شما محبت می خواهید، سفر میخواهید، یخچال آنچنانی می خواهید، عشق می خواهید، گریه کنید و در آغوشتان بگیرد، به حرفتان گوش دهد،احترام می خواهید و... حتی اگر ذره ای از این چیزها را که از او می طلبید به او اهدا نکنید!!
    پس فرافکنی و فریب را کنار بگذارید. از سن شما مشخص است چند پسر را به دلایلی مانند مشکلات مالی و.. پس زده اید.
    بدبینی عین واقع بینی است در این شرایط! اگر پسران این عقیده را پیدا کرده اند دلیل نگاه دختران است!!
    ولی متاسفانه باید خدمت شما عارض شوم تعداد زیادی از پسران این دیار دیگر بی شعور نیستند و تن به هر خفت و خواری برای رسیدن به همسر نمی دهند!! بنده هم گفتم اگر هدف میل جنسی باشد ارزش ندارد که پسر ازدواج کند! اگر در کنار میل جنسی موارد دیگری نیز از ازدواج عاید یک پسر می شود ازدواج او حائز ارزش است.
    به من و دیگر پسران مربوط نیست که شما در خانه خود ماننند ملکه زندگی کنید یا مانند یک کنیز! (شما= یک دختر)
    شما وقتی وارد زندگی مشترک می شوید باید بدانید از وظایف برابری با مرد برخوردارید.
    در انتها از شما که به هر حال وارد این تاپیک شدید سوال دارم شما چه چیزی را برای همسر خود مهیا می کنید که انتظار دارید یک پسر نسبت به ازدواج دید مثبتی داشته باشد!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید sorena_arman تشکرکرده است .

    sorena_arman (پنجشنبه 15 مهر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 1 مقدمه: معنی و معنادرمانی چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معنا و هدف
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 07 آذر 99, 22:09
  2. علت صدای مفاصل چیست؟
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 خرداد 91, 22:57
  3. 1 - تکنیک قصد متضاد چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن تکنیک ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 تیر 90, 21:16
  4. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.