اگر یک بار دیگر به دنیا می امدم قدر تک تک لحظه های حظور مادرم را در کنار خود بیشتر می دانستم چون دیگر برایم اکنون فرصت لمس ان لحظه ها نیست
تشکرشده 29 در 11 پست
اگر یک بار دیگر به دنیا می امدم قدر تک تک لحظه های حظور مادرم را در کنار خود بیشتر می دانستم چون دیگر برایم اکنون فرصت لمس ان لحظه ها نیست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)