سلام seda
به پاسخ کیمیا توجه ویژه کن.... ، او خیلی تحلیل قشنگی کرد و دقیقا گلوگاه مشکل را یافته، اما کسب مهارتهایی لازم است.
بنده مجموعه لینکهایی که نحوه ارتباط با همسر را برای یک خانم توضیح می دهد جمع آوری کردم و در پاسخ سئوال قبلی کیمیا گذاشته ام. لطفا اگر مراجعه کردید آدرسش را در همین موضوع نیز بگذارید.
شاید ثنا تعجب کنی، که مشکل شما جای دیگریست ما شما را به جای دیگر راهنمایی می کنیم. در واقع راهها اساسی و باثبات حل مشکل شما ارتباط غنی با همسرانتون هست...
در غیر اینصورت این دعوای عروس و مادرشوهری تمامی نخواهد داشت.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)