در مورد ازدواج هم سعی کن واقع بین باشی ....همه ما دنبال شاهزاده سوار بر اسب سفید هستم ....هممون دوست داریم همسرمون از هر لحاظ بهترین باشه اما یه لحظه فکر کن ببین تو خودت از هر لحاظی بهترینی که چنین انتظاری رو از طرف مقابلت داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ کس کامل نیست.... هرکسی معایب و محاسنی داره ...
وقتی واست خواستگاری میاد با مرد رویاهات مقایسش نکن چون پیداش نخواهی کرد اما سعی کن طرفت رو با معیارهای مهم و اصلیت بسنجی
باید به قول معروف سبک سنگین کنی ببینی چه صفاتی داره که از نظر تو حسن محسوب میشن وچه صفاتیش واست عیب هستن ....اخر کار برایند بگیر...اگه محاسنش بیشتر از معایبشه پس اون همون فردیه که میتونه خوشبختت کنه به شرطی که معیارهات درست و معقول باشن و شناختت هم از طرف درست ودقیق باشه
موفق باشی گل یاس عزیز







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)