RE: سن ترشیدگی یک دختر
سلام دوستان
قبل از هر چیز می خواستم خواهش کنم بحث سیاسی نکنیم.
بعد از اونهم به نظر من اگه یه دختری بترشه بهتره تا اینکه ازدواج کنه و روزی 100 دفعه بگه غلط کردم.
بعدم اینکه این لغط زشت رو احتمالا پیرزنهای بی سواد کوته فکر اختراع کرده اند که فکر می کنند دختر به دنیا اومده که شوهر کنه و بچه بیاره . همین. برای همین اگه یه کمی دیر کنه میگن لابد دختره یه عیب و علتی داره که ازدواج نکرده دیگه و خلاصه میگن ترشیده.
من از همین جا به تمام دخترانی که هنوز این تاج را برسر نگذاشته اند هشدار می دهم مبادا به خاطر حرف مردم ازدواج کنید که آنوقت به خاطر حرف همان مردم مجبورید یک زندگی مزخرف را تحمل کنید و یک عمر زجر بکشید. بگذارید هر کس هر چه دلش می خواهد بگوید. شما با عقلتان تصمیم بگیرید نه با گوشتان.
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
علاقه مندی ها (Bookmarks)