من فکر میکنم به خاطر دور بودنتونه منم با نامزدم این مشکل رو دارم وقتی دوریم من راحتم پشت تلفن یا اس ا اس هیچ مشکلی ندارم ولی وقتی پیشش هستم اصلا احساس نزدیکی نمی کنم باهاش