من فکر میکنم به خاطر دور بودنتونه منم با نامزدم این مشکل رو دارم وقتی دوریم من راحتم پشت تلفن یا اس ا اس هیچ مشکلی ندارم ولی وقتی پیشش هستم اصلا احساس نزدیکی نمی کنم باهاش
تشکرشده 14 در 8 پست
من فکر میکنم به خاطر دور بودنتونه منم با نامزدم این مشکل رو دارم وقتی دوریم من راحتم پشت تلفن یا اس ا اس هیچ مشکلی ندارم ولی وقتی پیشش هستم اصلا احساس نزدیکی نمی کنم باهاش
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)