با سلام.
کاملا درست است است که نمی شود تمام تجربیات را در عین داشتن عمر دوباره داشت، ولی چقدر خوب و خردمندانه است که بتوانیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم. در آن صورت نه تنها می توان تجربه یک بارزندگی را داشت، بلکه گویی می توان بارها زندگی کرد.