با سلام.
کاملا درست است است که نمی شود تمام تجربیات را در عین داشتن عمر دوباره داشت، ولی چقدر خوب و خردمندانه است که بتوانیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم. در آن صورت نه تنها می توان تجربه یک بارزندگی را داشت، بلکه گویی می توان بارها زندگی کرد.
تشکرشده 93 در 40 پست
با سلام.
کاملا درست است است که نمی شود تمام تجربیات را در عین داشتن عمر دوباره داشت، ولی چقدر خوب و خردمندانه است که بتوانیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم. در آن صورت نه تنها می توان تجربه یک بارزندگی را داشت، بلکه گویی می توان بارها زندگی کرد.
ای خدای بزرگ به من کمک کن تا وقتی می خواهم درباره ی راه رفتن کسی قضاوت کنم, کمی با کفش های او راه بروم.(دکتر شریعتی)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)