سلام
به اينجا خوش اومدي اما چرا اينقدر با خودت بد مي كني؟لطف كن اين نام كاربريتو عوض كن.
به جز 14 معصوم همه ما گنه كار و خطاكاريم.ارتباط شما خوشبختانه به انحراف كشيده نشده پس چرا تا اين اندازه خطايت رو بزرگ مي كني؟
مشكل اصلي الان شما،خودتون هستيد..اگر بتونيد خودتان با احترام بيشتري با خودتان رفتار كنيد مشكل شما حل شدنيست!
تمام فعاليتها مثل ديد و بازديدها،مسافرت،تفريح و... رو به خود مسدود كرديد كه خود را مجازات كنيد؟پس معلومه قدرت خدا رو فراموش كرده اي.
نه نه ....اين راهش نيست.
كمي با خود مهربان تر باشيد دوست من







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)