به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 86 [ 22:14]
    تاریخ عضویت
    1386-11-20
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    4,257
    سطح
    41
    Points: 4,257, Level: 41
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 79 در 55 پست

    Rep Power
    33
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    سلام
    با نظر گردآفريد موافق نيستم شما آهنگهاي متاليكا خوشتون نمي ياد چون به ظاهرشون بيشتر از متن آهنگهاشون اهميت مي ديد پيشنهاد مي كنم كتاب سوار بر آذرخش كه متن و ترجمه ترانه هاي متاليكاست رو بخونيد فكر كنم نظرتون تغيير پيدا كنه من بيشتر آهنگهاي متال اون هم از نوع اوزي اوزبورن رو گوش مي كنم از بقيه سبكهاي خوانندگي چه ايراني چه خارجي خوشم مياد همه اين آهنگها به ما كمك مي كنن كه به آرامش برسيم يكي مثل آهنگهاي راك يا متال انرژي اضافي بدن رو خارج مي كنن يكي هم مثل آهنگها سنتي (تو دستگاه همايون يا 4/2) يا آهنگهايي بي كلام يا با گيتار اسپنيش ناراحتي و خاطرات آزردهنده ما را از بين مي برن مهم اينه كه اين آهنگها رو كي و كجا گوش كنيم
    يه سوال داشتم آلبوم نون و گدا كار كدوم خواننده است؟تو سبك كوروش يغمايي هستش يه تك آهنگشو توي يه ماشين گوش كردم راننده اش فقط اسم آلبومشو مي دونست
    در ضمن آخرين آلبوم abjiz رو كسي داره؟دنبال يه سايت خوب براي دانلود آهنگهاي ya hell مي گردم
    شرمنده من نمي خوام اين پست رو بكنم آهنگهاي درخواستي ولي چاره اي ندارم براي اين مطلب زياد نمي تونم وقت بذارم اگه كمكم كنيد ممنون ميشم

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    مرکا جان؛یا چشات آلبالو گیلاس می چینه یا اینکه عجولی . . . . دختر خوب بنده کی گفتم که *خودم* از گروه متالیکا بدم می آید؟؟؟؟؟گفتم: شاید *ما* . . . .
    بکوش تا نوشتارها را سرسری نخوانی.

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 87 [ 21:01]
    تاریخ عضویت
    1386-12-03
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    4,156
    سطح
    41
    Points: 4,156, Level: 41
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    سلام.. ممنون از آقارضا که این تاپیک رو ایجاد کردند.

    موسیقی های امروزی خیلیاش به نظر من بیخوده!! اما بعضیاش هم واقعا آدم دیوونه کنه..!! از لحاظ قشنگی و احساس دهی شدید! اینم تقدیم به دوستان:

    بگذارید بگریم.. بگذارید بگریم به پریشانی خویش
    که به جان آمدم از .... بی سر و سامانی خویـش

    غم بـی هم نفسـی .... کشـت مرا در ایـن شـهر
    در میــان بـا کـه گـذارم .... غـم پنـهانـی خـویــش

    زنــده ام بـاز پـس از آن .... هــمه نــاکــامـــی هـا
    به خدا کـس نشناسد .... به گران جانـی خویـش

    مــا به پــای تــو ســر .... ســتر نــهادیــم و ولـــی
    راز رسـوایـی عشــق تـو .... به پیشـانی خویـش

    انــدر ایــن بـــحر بـلا .... ســـاحل امیـــده خویـش
    تا بدان سو بکشـم .... کشـتی طوفانـی خویـش
    ------------------------------------------------------------ علیرضا افتخاری - عطر مهر ------------------------------------------------------------

    حالا اگه شعرش رو پس و پیش نوشتم یا یه جاییش اشتباهه ببخشید. بقیه دوستان هم خواهشا هر اثر خوشکلی که از نظر خودشون خیلی ماندگاره و دوست دارن رو برامون بذارن. انشالله مجموعه ای از بهترین ها و به یاد ماندنی ترین ترانه ها رو تو این تاپیک داشته باشیم.. منتظر اشعار قشنگ شما هستیم.

  4. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 87 [ 21:01]
    تاریخ عضویت
    1386-12-03
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    4,156
    سطح
    41
    Points: 4,156, Level: 41
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    سلام دوستان.. ممنون از این که این قدر از این تاپیک استقبال می کنید..!!!!!!

    آلبوم برکت رو که فکر نمی کنم کسی از یادش بره.. واقعا اوج توانایی های آقای اصفهانی است..
    یکی از قطعه های زیباش رو براتون می ذارم:

    نمـی دانـم چه می خــواهم بگــویم.... زبانـم در دهـان باز بسـته اسـت
    در تنگ قفس باز اسـت و افسـوس.... که بال مرغ آوازم شکسـته اسـت
    نمـی دانم چه می خــواهم بگــویم.... غـمی در اسـتخـوانم می گــدازد
    خــیال نـاشــناسـی آشــنا رنـــگ.... گــهی می ســوزدم گه می نــوازد
    ------------------------------------------------------------------------
    پریشــان ســایه ای آشــفته آهــنگ.... به مغزم می تـراود گـیج و گـمراه
    چو روح خوابگردی مات و مدهوش.... که بی سامان به ره افتد شبانگاه
    درون سـینه ام دردی است خونبار.... که همچون گریه می گـیرد گـلویم
    غـمی آشــفته دردی گریــه آلــود.... نـمی دانـم چه می خواهـم بـگویـم

    ------------------نمی دانم چه می خواهم بگویـم----------------------

  5. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    آرام جان خسته، ره مي سپارد امشب
    در نگاهت مانده چشمم
    شايد از فکر سفر بر گردي امشب
    از تو دارم يادگاري
    سردي اين بوسه را پيوسته بر لب
    قطره قطره اشک چشمم
    مي چکد با نم نم باران به دامن
    بسته اي بار سفر را
    با تواي عاشق ترين بد کرده ام من
    رنگ چشمت رنگ درياست
    سينهء من دشت غمهاست
    يادم آيد زير باران، با تو بودم، با تو تنها
    زير باران با تو بودم، زير باران با تو تنها
    باران مي بارد امشب، دلم غم دارد امشب
    آرام جان خسته، ره مي سپارد امشب
    اين کلام آخرينت
    برده ميل زندگي را از سر من
    گفته اي شايد بيايي
    از سفر اما نمي شه باور من
    رفتنت را کرده باور
    التماسم را ببين در اين نگاهم
    زير باران گريه کردم
    بلکه باران بشويد از جانم گناهم
    کي رود از خاطر من
    آخرين بوسه شبي در زير باران

  6. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 87 [ 21:01]
    تاریخ عضویت
    1386-12-03
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    4,156
    سطح
    41
    Points: 4,156, Level: 41
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    ممنون عرفان جان.. اما کاش می گفتی اینو کی خونده..!!
    یه اثر خوشکل دیگه، این بار از احسان خواجه امیری:

    آزاد آزادم ببیـن.... چـون عشــق درگیر من اسـت
    دیگر گذشت آن دوره که.... تقدیر زنجیر من است

    شاید نمی دانی ولی.... از خود خلاصم کـرده ای
    آیینــه خــالی فقــط.... امــروز تصــویر مــن اسـت

    با عشــق تـو بر بــاد رفــت.... آن آبــروی مختصــر
    من روح بارانـم ببین چون عشق تقدیر من است
    ---------------------------------------------------
    یا مثلا این یکی:

    نـذار باور کنم تنـهای تنـهام.... نمی خـوام با کـسی غیر از تـو باشـم
    می خوام از خوابی که لحظه اش یه ساله.. برای دیدن روی تو پاشم
    اگه تو باشی و دنیا نباشـه.... می شـه با تـو هـمه دنـیا رو حس کرد
    هـمه دنـیا بـیاد و تـو نباشـی.... دلــم دق می کــنه با ایـن هـمه درد

    واقعا خشکله.. نه!؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید فرزاد تشکرکرده است .

    فرزاد (شنبه 24 فروردین 87)

  8. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    آقا فرزادممنون از لطفتون خدمتت عرض كنم اين ترانه ، خيلي قشنگه البته من معمولا اون ور آبي كم گوش مي دم ولي اين واقعا قشنگه واز خواننده اي به نام اميد هست كه چون به احساسات و عواطف من و خاطره اي كه من دارم بر مي گرده خيلي رو من تاثير گذار هست .البته سعي مي كنم خيلي كم گوشش بدم چون هميشه موقع گوش دادنش گريه ام مي گيره هر چند مدتي است ديگه گوشش ندادم


    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan25
    آرام جان خسته، ره مي سپارد امشب
    در نگاهت مانده چشمم
    شايد از فکر سفر بر گردي امشب
    از تو دارم يادگاري
    سردي اين بوسه را پيوسته بر لب
    قطره قطره اشک چشمم
    مي چکد با نم نم باران به دامن
    بسته اي بار سفر را
    با تواي عاشق ترين بد کرده ام من
    رنگ چشمت رنگ درياست
    سينهء من دشت غمهاست
    يادم آيد زير باران، با تو بودم، با تو تنها
    زير باران با تو بودم، زير باران با تو تنها
    باران مي بارد امشب، دلم غم دارد امشب
    آرام جان خسته، ره مي سپارد امشب
    اين کلام آخرينت
    برده ميل زندگي را از سر من
    گفته اي شايد بيايي
    از سفر اما نمي شه باور من
    رفتنت را کرده باور
    التماسم را ببين در اين نگاهم
    زير باران گريه کردم
    بلکه باران بشويد از جانم گناهم
    کي رود از خاطر من
    آخرين بوسه شبي در زير باران

  9. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 شهریور 88 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1386-12-04
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    4,708
    سطح
    43
    Points: 4,708, Level: 43
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    118

    تشکرشده 123 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Unhappy RE: موسیقی های امروزی

    سلام آقا رضا
    من 24 سالمه مثلا جوونم اما از آهنگهاي بي محتواي امروزي اصلا خوشم نمياد به نظر من وقت تلف كردنه و سرم درد ميكنه
    ضمنا از اون آهنگايي كه اولش خواننده هاي بي كلاس و نديد بديد اسم خودشونو ميگن متنفرم
    اما آهنگاي قديمي رو خيلي دوست دارم مثل استاد بنان و ...
    از خواننده امروزي فقط آقاي محمد اصفهاني رو ميپسندم
    البته اينا نظر شخصي منه [/u]

  10. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 بهمن 87 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1386-11-06
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    3,942
    سطح
    39
    Points: 3,942, Level: 39
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 47 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    سلام آقا رضا
    موسیقی باید دل نشین باشه دل نشین بودن یعنی اینکه از نظر صدا و موضوع و محتوا شنونده رو به خودش جذب کنه موسیقی امروزی فقط سروصدا داره و بس

  11. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 خرداد 88 [ 16:49]
    تاریخ عضویت
    1387-1-08
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,834
    سطح
    39
    Points: 3,834, Level: 39
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موسیقی های امروزی

    بیشترجوونای امروزی آهنگهای خارجی گوش می دن آخه یکی نیست بگه حرفاشونو می فهمید که خوشتون میاد یا اینکه فقط به خاطراینکه کلاس داره گوش می دید؟
    به نظرمن موسیقی یاآهنگی که آدم گوش می کنه بایدحرفاشم بفهمه وبه قول میشکا به دل آدم بشینه


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روزی که من آمدم، ماندم و پُر رنگ شدم!
    توسط keyvan در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 شهریور 94, 09:30
  2. روزی فقط 5 دقیقه
    توسط tesoke در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 تیر 90, 19:44
  3. دختران امروزی
    توسط همون شادزی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 خرداد 89, 13:29
  4. طنز نوروزی(1)برای افراد باحال
    توسط کنجکاو در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 اسفند 88, 22:01
  5. طنز نوروزی (شعر)(2)برای افراد باحال
    توسط کنجکاو در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 اسفند 87, 13:04

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.