به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 تیر 88 [ 10:53]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من باید برای بار دوم هم طلاق بگیرم؟؟؟


    با تشکر و سپاس از همه شما
    خدا رو شکر می کنم که مرا به این تالار راهنمائی کرد تا از حرفهای خوب شما دوستان مودت بگیرم.از همه شما و مدیران این سایت بسیار سپاسگزارم و آرزوی سالی پر از خوشی را برای تک تک شما دارم.
    در پاسخ کلی به شما عزیزان.من مشاورهای مختلفی رفته ام من جمله مشاور کودک ولی نتیجه محدود بوده و من نیز خسته شدم.ولی در خصوص دوست داشتن همسرم.من عاشق او نیستم زیرا او بسیار منفی شده و اجازه ورود مرا به حریم عاشقانه اش نمی دهد ولی در کل مرد خوبی است اما مشکلات دخترم او را منزوی تر و پرخاشگر تر کرده است.
    از این هفته قرار شده دخترم روزهای تعطیل به خانه مادرم برود تا خانواده
    ام کمی بیشتر و دوستانه با او صحبت کنند زیرا دخترم تا 5 سالگی با مادرم بزرگ شده و از او حرف شنوی دارد.
    از خدا خواستم در این سال جدید به همه مردم ما آرامش و عشق به زندگی بدهد و به خانواده منم مثل خانواده aniارامش و دوستی عطا کند.
    امین

  2. #12
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: آیا من باید برای بار دوم هم طلاق بگیرم؟؟؟

    الهی آمین . از توانایی خودت و به کار گرفتن توانایی های بچه ها و همسرت غافل نباش

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 تیر 88 [ 10:53]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من باید برای بار دوم هم طلاق بگیرم؟؟؟

    با سلام خدمت شما و باز ممنون که جوابمو میدی
    البته آدمها با هم خیلی فرق می کنند شوهر من یک آدم بخصوصی است.باورتان نمی شود اگه بگم به خاطر اشتباه او ما روز اول فروردین 2 ساعت در بهشت زهرا تنها ماندیم و من و بچه هام از سرما یخ زدیم.ولی او نه تنها عذر خواهی نکرد داد و فریاد هم کرد و ما مجبور شدیم تاکسی بگیریم و برگردیم.به دخترش گفت حق نداری بری ولی اون گفت من مامانمو تنها نمی ذارم و اومد.اگه تا حالا هم جدا نشدم به خاطر دخترام است مگه نه اون به خاطر عقاید منفی و فکرهای بیجای خودش هیچ احساسی به من نداره و باورتان نمیشه که تا حالا یکبارم به من نگفته دوست دارم.خیلی خسنه ام و اصلا عید خوبی رو شروع نکردیم حتی سال تحویل هم بوسش نکردم و اونم که هیچوقت طرف من نمیاد.اونقدر خسته ام که می خوام به نا گجا اباد برم ولی دخترام که جونم هستند پاهامو بستن.میدونم بدون من دختر همسرم از بین میره.ولی توانم بدون عشق و محبت تموم شده.خانواده ام هم به عهده من گذاشتند و این همه رنج رو می بینند میگن دوست داری جدا شو ولی......
    خانواده ام تا حالا چندین دفعه با همسرم صحبت کردند ولی فایده نداشت.نمیدونم شاید شما از دور ببینید و نتونید درک کنید ولی زندگی بدون عشق یعنی...؟؟؟؟؟؟؟

  4. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 تیر 88 [ 11:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-20
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    2,912
    سطح
    33
    Points: 2,912, Level: 33
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 138
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من باید برای بار دوم هم طلاق بگیرم؟؟؟

    خانمی ازدواج قبل روح شما و همسرتان را خسته کرده، در این میان همسرتان بنا به دلایلی که ما نمی دانیم شاید فشار بیشتری متحمل شده و باعث شده روح و روانش بهم بریزد. شما به عنوان همسر و شریک زندگی خیلی باید کمکش کنی، وقتی یک پسر و دختر با هم ازدواج می کنند ممکن است در اوایل زندگیشان دچار تنش شود اما پس از گذشت چند سال و با حصول شناخت کافی از همدیگر شاید به تفاهم برسند. شما 4 سال است ازدواج کرده اید در این میان به جای یک زوج زن و شوهر 4نفرباید با هم به تفاهم برسند. چه انتظاری دارید؟! دوست گلم به نظر من در این میان بسیار باید تلاش کنید و صبر داشته باشید. همسرتان را به یک صحبت دوستانه دعوت کنید تا خواسته های خود را برای همدیگر بیان کرده و این موارد را نسبت بهم رعایت کنید.اگر قبول نکرد دوباره و در یک فرصت دیگر تکرار کنید. اگر باز جواب رد داد با آرامش و مهربانی باز اینکار را از او بخواهید. حتما شوهر شما از موضوعی که برای او مهم است رنج می برد و چه بسا که کلید حل این موضوع در دست شماست!!!!!!!!! به او بگویید من دوست ندارم تو را ناراحت ببینم، ناراحتی تو مرا هم ناراحت می کند. من فکر میکنم شما به مسافرت و تجدید آب و هوا نیز احتیاج دارید.
    علت اینکه شما را در بهشت زهرا تنها گذاشت چه بود؟ چرا با آمدن دخترتان با شما مخالف بود؟ آیا با رفتن خودتان هم مخالف بود؟ فکر نمی کنید به عنوان یک پدر و مرد خانه انتظار حرف شنوی خانواد ه اش را دارد و این خواسته معقولی است؟
    ما زنها همیشه دوست داریم شوهرمان به ما جمله "دوستت دارم" را بگوید. اما فکر نمی کنید در مواقعی هم اگر فقط با عمل نشان دهند مجبوریم بپذیریم؟ چرا که همه عادت ندارند احساساتشان را به زبان بیارند(بخصوص مردها که برعکس زنها هستند).
    ممنون میشوم اگرجواب سوالات بالا را بدهید.
    شاد باشید.

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 13 اردیبهشت 04 [ 21:37]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    24,495
    سطح
    95
    Points: 24,495, Level: 95
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 855
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranRecommendation Second Class10000 Experience PointsSocialTagger Second Class
    تشکرها
    2,042

    تشکرشده 2,234 در 570 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من باید برای بار دوم هم طلاق بگیرم؟؟؟

    سلام نمی دانم

    به کلبه همدردی خوش آمدید.
    خیلی وقتها به جای اینکه سریعا واقعیات را دگرگونه کنیم، بهتر اینست که تفسیر و تعبیر خود را از زندگی عوض کنیم.
    به نظرم شما علیرغم تجربه اتان ، نمی خواهید با واقعیات کنار بیایید. ( نمی گویم شوهرتان مشکل ندارد، بلکه منظورم اینست که شما مشکل همسرتان را خوب متوجه نمی شوید.)
    هر وقت در زندگی با مشکلی روبرو می شویم به جای تردید، عقب نشینی و ضعیف نشان دادن خود، بهتر است که ابتکار عمل را به دست بگیریم و در حل آن مشکل کوشا باشیم...

    یک گشتی در این تالار بزن. خود بخود تجربه ات زیاد می شود، اتوماتیک خودت متوجه می شوی که موقعیتت کجاست و چه کار باید بکنید.
    به نظرم باید یه کمی مطالعه و مهارتهای خودت را در مورد زندگی بالا ببری تا بهتر بتوانی تعامل سازنده با همسرت پیدا کنی .

    موفق باشی.

  6. کاربر روبرو از پست مفید طاهره تشکرکرده است .

    طاهره (دوشنبه 28 اردیبهشت 88)

  7. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 آبان 94 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1390-2-26
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    5,232
    سطح
    46
    Points: 5,232, Level: 46
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من باید برای بار دوم هم طلاق بگیرم؟؟؟

    برای زنی در شرایط تو طلاق اصلا راه مناسبی نیست
    به فکر راههای دیگه باش
    مشکلت خیلی هم حاد نیس قابل حله

  8. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: آیا من باید برای بار دوم هم طلاق بگیرم؟؟؟

    لطفا به تاريخ آخرين پست توجه كنيد .

    "نمي دانم "مدت هاست كه به تالار نيامده و اين تاپيك جزو تاپيكهاي زير خاكي است

  9. 3 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 21 خرداد 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا من مقصرم یا اون؟؟؟
    توسط bluee در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 08 مرداد 95, 17:41
  2. امیدم به زندگی کم شده ( چرا من ؟؟؟ کمکم کنید)
    توسط ab96 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 شهریور 94, 13:47
  3. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  4. چطور بهش بگم ؟؟؟
    توسط amir_irani در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 دی 89, 19:33
  5. با شوهر بچه ننه ام چه کنم؟؟؟
    توسط sara62 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 12:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.