بازم میگم نیازی به عذر خواهی مجدد نبود اصلا موضوعی نبود که شما بخای بابتش معذرت بخای..شما سخت نگیر
تشکرشده 0 در 0 پست
بازم میگم نیازی به عذر خواهی مجدد نبود اصلا موضوعی نبود که شما بخای بابتش معذرت بخای..شما سخت نگیر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)