سلام
بعضي وقتا به خودم ميگم اي كاش زودتر با اين سايت آشنا ميشدم تا از دوستاني كه نام برديد بيشتر بهره ميبردم.حيف شد ..حيف
اما هستند كساني كه مي خوام در كلاس درسشان چيزهاي زيادي ياد بگيرم،مثل گردآفريد،دانه،Asrin Gozali ،نقاب،ستاره،سورنا آرمان و .....و جناب سنگتراشان
دست همه كساني رو كه اسم بردم و نبردم رو براي دوستي و فراگيري مي فشارم.
عيدتان مبارك،پيروز باشيد.