با نظر دوستان کاملا موافق هستم
خانومها شنیداری دل می بندند و آقایون با نگاه و دیداری...

آقایون محترم شک نکنید که اگر گرانبهاترین کادوهایی که فکر می کنید را برای خانم ها بخرید جای ابراز احساساتتون به صورت کلامی را لحظه ایی خواهد گرفت ، نخواهد گرفت ...

درست است که دوست داشتن افراد را فقط با بیان آن نمی توان ابراز کرد و راههای بسیاری وجود دارد

اما از قدیم گفتن اگر میخواهی با کسی صحبت کنی به زبان خودش صحبت کن،پس به قول دوست عزیز نقاب ،گفتن ،حالا نه صرفا کلمه دوستت دارم بلکه ابراز دوست داشتن از طریق کلام به هر شکلی معجزه خواهد کرد......(البته در مورد همسر نامزد )

به نظر بنده شما اگر با این خانم قصد ازدواج دارین و فکر می کنید شرایطتا ن رو به بهبود خواهد رفت می توانید به نحوی ایشان را از قصدتان با خبر سازید نه اینکه از اول ابراز عشق و علاقه آنچنانی کنید، ایشان هم ازشرایط شما باخبر شده و بدون اینکه احساساتش دچاره خدشه گردد میتواند تصمیم بگیرد .