من خودم ارایش میکنم چون به نظر خودم با ارایش زیباتر هستم برای مثال وقتی موهام روشنه ارایش تیره میکنم چون اینجوری خودم رو بیشتر دوست دارم من ارایش میکنم چون خودم رو دوست دارم و نظر اقایون و خانمها و بچه ها و همه و همه واسم مهمه و دوست دارم نظرشون رو جلب کنم اعتماد به نفس امم اصلا پایین نیست خیلی وقتها که حوصله ندارم بدون ارایش صورت و مو بیرونم میرم