سلام
ممنون
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.
پس نوروزتان مبارک که سالتون را سرشار از عشق کند...
تشکرشده 338 در 126 پست
سلام
ممنون
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.
پس نوروزتان مبارک که سالتون را سرشار از عشق کند...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)