آرمان وموعود عزيز
درادامه ارسالهاي زيباي #2و9 ميخوام بگم آيا
احسن الحال جز با ارتباط پيوسته با امام عصر(عج) وحضور در دولت کريمه آن امام عزيز ، بدست مياد؟؟
پس بياييم در کنار زيبائي بهار به ياد داشته باشيم که او ربيع النام ونضره الايام هست وبهار ظهور اونو از خدا طلب کنيم.
در لحظه تحويل سال ، با خوندن دعاي عهد با امام زمانمون تجديد عهد کنيم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)