ضمن عرض سلام
بله، نظر شما در مورد بخش شخصی مذهب کاملا درسته .
اما صحبت من در مورد توهین و زیر سوال بردن دین و مذهب ماست که هر چند وقت یک بار بوقوع میپیونده،و ما مثلا در جواب آنها بجای روشنگری های مبتکرانه و علمی به راحتی اسم شیرینیه دانمارکی رو به گل محمدی تغییر میدیم و وجدان و خیال خودمون رو راحت کرده و از خیر صورت مسئله میگذریم،
من با ارائه این ابتکار (مسلملنان دیگر)خواستم ،بگم که اگه قرار بود با خیلی از اقدامات تکراری و پوسیده ی این دو سه دهمه به جاییی برسیم تا الان دیگه به مقصد رسیده بودیم و مشغول استراحت بودیم.
بهتر ما با درست و شفاف نشون دادن اصول اساسیه دین و مذهبمون اول خودمون از خواب بیدار شیم بعدم با روشنگریه درست نظر و عقیده ی دیگران رو دچار تحول کنیم.