دوست خوبم سلام
صحبت هاي شما رو قبول ندارم من خودمو مي گم امكان نداره محاله خيلي راحت با يه نفر صحبت كنم با هاش قولو قرار ازدواج بزارم بهم وابسته بشه بعد يه بهونه بيارمو بگم عشقم برگشته آخرشم عذر خواهي كنمو بگم حلالم كن "خيلي خودخواهيه"
از نظر من ازدواجو عقد فقط اين نيست كه 2 نفر برن تو يه محضرو يه سندو امضاء كنن وقتي 2 نفر با فكرو منطق تصميمي مي گيرن بايد تحت هر شرايطي به هم متعهد و پايبند باشن همون طور كه من نسبت به ايشون بودم و موقعيت هاي خوبيو از دست دادم ولي ناراحت نيستم خدارو شكر كاراي خدا بي حكمت نيست اينم از خودم مطمئنم اگه يه روز دوباره عاشق شمو ايشون برگرده امكان نداره ايشونو به عشقم ترجيه بدم
"چه سخته آدم دوباره به دیواری تکیه بده که 1بار آوارش روش ریخته"








علاقه مندی ها (Bookmarks)