سلام
ابتدا از مدیر سایت بسیار متشکرم که به نکته های خیلی خوبی اشاره می کنند، اولین ارسال شما رو که خوندم دونستم 99% هنوز آماده ازدواج نیستین ،متاسفانه بعدش دیدم زود کارو تمام کردین ، هی 8 صفحه رو که می خوندم همش حرص می خوردم که چرا موضوعهای بی فایده ای رو مثل نحوه برگذار کردن عروسی و مساله خونه و .... رو کش میدین در صورتیکه که این آقا واقعا یک مشکل اساسی داره و هیچ کس به اصل مطلب اشاره نمی کنه تا این که مدیر سایت دقیقا آن چیزی را که می خواستم گفتند.همان طور که گفتم از همان حرفهای نخستین شما معلوم بود که اصلا آمادگی ازدواج رو ندارین و مساله فقط ظاهر خانوم نیست بلکه مشکل اصلی خود شماییین که متاسفانه هنوز به بلوغ فکری و تصمیم گیری نرسیده بودین و نرسیدین
به نظر من رفتار خانومتان در پاسخ به رفتارها و اعمال نسنجیده و غیرمنطقی شماست
البته مدیر سایت به طور محافظه کارانه شما رو راهنمایی می کنند البته این درست هست که اگه بخواهین مشکلتون حل بشه حتما باید به یک مشاور سر بزنین اما اونجوری که من شما رو شناختم بهتره که قبل از این که کارو خراب کنین و یه بچه هم بدنیا بیارین و اون بچه شاهد دعواهای شما باشه بهتره که از هم جدا شین
هرچند که دعا می کنم سر عقل بیاید و متوجه بشین چه راه خطایی رو پیش میرین و سعی کنید که جبران کنین
اما خودمونیم من که فکر نمی کنم این یک ماجرای واقعی باشه بلکه فکر می کنم این اقا سرکارمون گذاشته باشه، شاید یک دانشجوی رشته بازیگری باشه یا از بس بیکاره و دلش گرفته اینجوری می خواد خودشو سرگرم کنه و یا این که واقعا .....








علاقه مندی ها (Bookmarks)