ببین دوست عزیز شما که انقدر از ایران متنفرید و زندگی در ایران براتون سخت و طاقت فرسات یا باید ازدواج نمی کردید و از ایران میرفتید یا اینکه با چشم باز ازدواج میکردید صرفا" گرفتن یه قول ساده کافی نیست اونهم برای شما که اینقدر هدفتون براتون مهم بوده برای انتخاب همسر فقط نباید به موقعیت مالی/ظاهری/اخلاقی طرف مقابل بسنده کرد بلکه هم هدف بودن 2طرف خیلی مهمه من خودم برای مثال تصمیم دارم برای ادامه تحصیل از ایران برم مدرک تافل هم گرفتم کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم به خاطر اینکه با من همراه باشه به کلاس زبان میره و من رو داره مطمئن میکنه با این وجود من بهش گفتم اگر کارت همزمان با من درست شد ازداج میکنیم و میریم در غیر اینصورت من میرم شرایط رو فراهم میکنم هر وقت تونستی بیای من میام باهم ازدواج میکنیم و با هم میریم.الان دیگه تو 2نفر هستس تا زمانی که 1نفر بودی میتونستس کاری بکنی ولی حالا فرق میکنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)