[سلام....من همه گفته تونو قبول ندارم کی گفته ما استرس آینده رو نداریم؟هر دو طرف دارن به نظرم دختر استرسش خیلی بیشتره چون به محض اینکه عقد کنه دیگه دختر به حساب نمییادهمچنین محدود میشه ....... اگه خدایی نکرده در ازدواجش شکست بخوره دختر خیلی بیشتر آسیب می بینه چون اگه بخاید ازدواج مجدد داشته باشه حق انتخابش خیلی خیلی کم میشه..کسی سراغش نمیاد.....ولی یک مرد می تونه در ازدواج دومش حتی با دختر هم ازدواج کنه.....تازه نگاهی به اطرافتون کنید دختر خانم هایی که جدا شدن کدومشون مهریه شونو گرفتن؟حتی بعضی ها جهیزیه شونو هم نیاوردن پس اینکه مهریه دختر سنگین باشه یا حتی باشه ضامن خوشبختی دختر نیست... و باعث نمیشه استرس نداشته باشه اصلا مگه دختر برا مهریه اش ازدواج میکنه.....؟؟؟؟؟؟ بله درسته که ازدواج کل زندگی نیست.....ولی انسان به ازدواج احتیاج داره ...خلقت ما اینگونه است.....حس دوست داشتن ..حس همدم همراه داشتن ....حس مستقل بودن و....نیاز عاطفی و جنسی ..همه اینها رو چه زن و چه مرد داره ...کی می تونه انکارش کنه؟
اینکه تو خونه باشی و خاستگار برات بیاد این به نظرتون استرس نداره؟؟؟اینکه میدونی مرد هایی ایرانی چقدر به ظاهر دختر اهمیت میدن که زیبا باشه خوشگل باشه و.... اینا استرس نیست...اینکه به ظاهرت گیر بدن یه عیبی هم بذارن روت؟؟؟
ولی دختر خانم ها همه شون نه ولی اکثرشون به ظاهر اونقدر که پسر اهمیت میده اهمیت نمیدن
قبول دارم ازدواج کل زندگی نیست باید تا جور شدن یه ازدواج موفق صبر کرد و زندگی عادی روسپری کرد
منم باید اینکارو کنم یه فکرایی دارم ... تا چقدر موفق میشم نمی دونم......ولی گاهی وقتا که تنها میشم فکر و خیال اذیتم میکنه