زن ومرد با هم به جاده سعادت می رسند و این مزخرفات!! دیگه داره حالم به هم می خوره از این حرفهای صد من یه غاز
این جاده سعادت کجاست؟ مرد چقدر در قبالش وظیفه داره و زن چقدر!!
وینتر سان کار درستی می کنی. ریا کارها محکوم به همیشه اطاعت کردند