از این که این همه بچه های خوش فکری تو فریوم هست خوشحالم
نیلوفر جان من که 65 هستم اونم 64 .سال 2 ارشده ما می خواستیم واسه ادامه تحصیل از ایران بریم .سربازی و کار و اینا که هنوز هیچی ولی مشکلی از این لحاظ ها نداشتیم این که مرد ایده ال هست یا نه خوب صد در صد که نمی شه گفت ولی بالای هفتاد در صد...
مشاوره حضوری از این لحاظ که الان تو یه شهر نیستیم نمی شه مگر این که بعد از عید که واسه کاراهای فارق التحصیلی می رم ... ولی شاید اون نیاد از این که من رو ببینه واهمه داره که دوباره به هم بریزه و دو دل شه . به نظرتون اگر با دوستش هماهنگ کنم و غیر منتظره ببینمش چه طوره؟ ولی از این هم می ترسم در اینده بگه خودت برگشتی و خواستی و.. تلفنی هم که امتحان کردم من نمی خوام دیگه غرورم زیر پا بگذارم از طرفی ام می گم نکنه الان تو این شرایط به کمکم احتیاج داشته باشه واقعا ادم خیلی خاصی ...