سلام دوست عزیز
صحبت های شما رو خوندم و ناراحتی شما رو درک میکنم
اگر همسر شما به خطا بودن این نوع رفتارش واقف هست شما می تونید از همین موضوع استفاده کنید
تاثیری که این رفتار بر زندگی و احساس شما داره رو برای ایشون شرح بدید
زمانی رو مشخص کنید (زمانی که همسرتون آرام هستند) و در این مورد با ایشون صحبت کنید
از خوبی های ایشون بگید و در کنارش اینگونه بیان کنید که "چقدر خوبه که زود عصبانی نشی
اگر اینطور بود چقدر زندگیمون بهتر میشدو...."
سعی کنید درکش کنید و بگید "من درک میکنم گاهی عصبانیت طبیعی است ولی چقدر خوبه که برای کنترلش تلاش کنی"
و در این رابطه با صمیمت تشویقش کنید
همچنین می تونید از همسرتون هم بپرسید که ایشون چه خواسته ای از شما داره و در واقع شما برای هم این موضوع رو تعیین کنید که ایشون تلاش کنند عصبانیتشون رو کنترل کنند و شما نیز در اضای این تلاش همسرتون خواسته ایشون رو برآورده کنید
البته بهتره در یک محیط دوستانه این موضوع صورت بگیره
در زمانهای عصبانیت ایشون نیز کاری که فکر میکنید عصبانیتشون رو تقویت میکنه انجام ندید
و در نهایت اگر فکر میکنید پذیرش دارند پیشنهاد کنید برای کنترل عصبانیت به مشاور مراجعه کنند
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)