كارت خيلي جالب بود ولي خودمونيما جاي خالي من هم احساس ميشه![]()
تشکرشده 25 در 15 پست
كارت خيلي جالب بود ولي خودمونيما جاي خالي من هم احساس ميشه![]()
خدا تنها معشوقي است كه عاشقاني دارد كه هيچ يك از بودن ديگري ناراضي نيست و هيچگاه يكي از آنها معشوقش را تنها براي خود نمي خواهد
تشکرشده 2,462 در 461 پست
دوست عزيز شرمندتون شدم ، ايشاالله در كارهاي بعدي از شما دوست عزيز هم ياد ميشه .
تشکرشده 1,247 در 437 پست
خیلی جالب بود . دست شما درد نکنه .
تشکرشده 121 در 55 پست
عالي بود . خيلي زيبا بود![]()
تشکرشده 59 در 40 پست
عالي بود دستت درد نكنه
خيلي جالبه كه همديگه رو نمي شناسيم اما قد آسمون همديگه رو دوست داريم براي شادي هم كيف مي كنيم و براي درد همديگه حرص مي خوريم و به مشكل هم فكر مي كنيم و تمام سعي امون اينه كه به ساده ترين روش به داد هم برسيم
دوستتون دارم فد آسمون بي انتهاي خدا . سال خوبي داشته باشيد.
تشکرشده 673 در 178 پست
دستتون درد نکنه عالی بود![]()
![]()
![]()
تشکرشده 791 در 202 پست
آرمان عزيز سلام ... ممنون و مرسي ....
عيد شما هم مبارك اميدوارم سال خوبي داشته باشين....
واقعا زيبا بود ....![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)