وقتی حالش خوبه و می توانی باهمسرت صحبت کنی براش جریمه تعیین کن و بگو که حتما باید رعایت کند و جریمه هایش را پرداخت کند. با شگردهای اینجوری حتما می توانی موفق شوی . فقط انگشت اتهام به سمتش نگیر و سعی کن دوستانه و با شگردها و حالت بازی مشکل را حل کنی . به یکی دیگر از دوستان هم همین پیشنهادات را در تالار دادم که تا حد زیادی موفق شد و از روش پیشنهادی رازی بود . قرار بگذار اگر حرف بد بزند حتما در دهانش فلفل خواهی ریخت . کلا از این شگردها می توانی استفاده کنی . مگر کسی راه بهتری پیشنهاد بدهد . می توانی سری به تاپیکهای مشابه بزنی . کلی تر و کامل تر توضیح داده ام .