به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 24 نخستنخست 1234567891011121314 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 240
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اردیبهشت 87 [ 08:24]
    تاریخ عضویت
    1386-11-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    4,269
    سطح
    41
    Points: 4,269, Level: 41
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    77

    تشکرشده 83 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام به همه دوستهاي خوشبختم و سلام وتشكر خاص به جناب مدير كه با كمكتون تونستم خوشبختي رو از لا به لاي برگهاي غبار گرفته زندگيم پيدا كنم ببينم و درك كنم اين احساس قشنگ رو مديون شما و دوستانم در اين تالار هستم تاشقايق هست زندگي بايد كرد

  2. 3 کاربر از پست مفید neda-ghazal تشکرکرده اند .

    neda-ghazal (شنبه 04 اسفند 86)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اسفند 86 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1386-12-03
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    3,692
    سطح
    38
    Points: 3,692, Level: 38
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 108
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام
    ممنونم از خوش آمد گويي تون . و از اين كه عضو اين انجمن شدم واقعا خوشحالم.و احساس خوشبختي بيشتري دارم.

  4. 2 کاربر از پست مفید nasibe تشکرکرده اند .

    nasibe (سه شنبه 27 دی 90)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 شهریور 88 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1386-12-04
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    4,708
    سطح
    43
    Points: 4,708, Level: 43
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    118

    تشکرشده 123 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    با سلام از مطالب قشنگتون يه دنيا ممنون منم واقعاً خوشبختم البته خودمو خوشبخت ترين زن دنيا ميبينم چون عاشق همسرم هستم اونم همينطور خدا رو شكر.راستي بچه ها من بعد از 4 ماه مامان ميشم،مامان يه دختر ناز.اميدوارم همه موفق و خوشبخت باشند.

  6. 3 کاربر از پست مفید samanins_62 تشکرکرده اند .

    samanins_62 (یکشنبه 05 اسفند 86)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آذر 96 [ 14:31]
    تاریخ عضویت
    1386-10-22
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    14,912
    سطح
    79
    Points: 14,912, Level: 79
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 438
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    625

    تشکرشده 691 در 187 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    آری...
    خوشبختی
    خوشبختی حالا و اینجاست
    فردا نیست
    دور نیست
    دیروز نیست
    نگاه کن!
    خوشبختی شکوه صبح است
    همین صبح که چشم باز میکنی :D






    موفق باشید

  8. 2 کاربر از پست مفید psy133 تشکرکرده اند .

    psy133 (سه شنبه 27 دی 90)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 فروردین 89 [ 23:29]
    تاریخ عضویت
    1386-10-30
    نوشته ها
    178
    امتیاز
    4,302
    سطح
    41
    Points: 4,302, Level: 41
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    300

    تشکرشده 303 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام به همه ی هم تالاری های خوشبخت ...شاد و سر زنده خودم
    توی این دوره زمونه واویلا دیدن این همه آدم که احساس خوشبختی می کنند آدم رو هیجان زده و فوق العاده خوشحال می کنه.
    خوشبختی درونیه...هرکسی که از درون و در ذهن خودش خوشبخت باشه هیچ وقت این احساس زیبا رو از دست نمی ده و کسی هم که دنبال خوشبختی در بیرون می گرده هیچ وقت اونو پیدا نمی کنه...
    من هم احساس خوشبختی می کنم چون سرمایه هایی دارم که بهشون می بالم ..سرمایه هایی ماندگار و دوست داشتنی....
    سلامتی
    خانواده ای خوب و مهربان
    دوستای خیلی خوب
    سرمایه های روحی و معنوی و....
    امیــــــــدوارم ....همیـــــــــــشه ...خوشبـــــــــــخت باشید

  10. 3 کاربر از پست مفید zeinab تشکرکرده اند .

    zeinab (سه شنبه 27 دی 90)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 اسفند 86 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1386-12-08
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    3,648
    سطح
    37
    Points: 3,648, Level: 37
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    من اشتباهي نيامدم !
    چون آمده ام تا خوشبخت باشم .
    اصلا به دنيا آمدم تا خوشبخت شوم .تاكامل شوم .تا گلهاي خوشبختي را كه از قبل برايم كاشته شده بود بچينم وراهم را ادامه دهم .اگر به اين تالار وارد شدم به اين دليل است كه گلهايي كه به خواست او و بدست شما برايم چيده شده بردارم و بروم .
    من اشتباهي نيامدم !

  12. 2 کاربر از پست مفید نيكي تشکرکرده اند .

    نيكي (سه شنبه 27 دی 90)

  13. #37
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام نیکی
    خوش آمدی ...
    خوشحالم در بدو عضویتت در تالار گفتمان همدردی ، اسم خودت را در فهرست خوشختان ثبت کردی...
    امیدوارم در پناه حق همیشه خوشبخت بمانید....

  14. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (سه شنبه 27 دی 90)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 86 [ 22:14]
    تاریخ عضویت
    1386-11-20
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    4,257
    سطح
    41
    Points: 4,257, Level: 41
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 79 در 55 پست

    Rep Power
    33
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    نازنينم نازنينم چه دعا بهتر از اين خنده ات از ته دل گريه ات از سر شوق نبود هيچ غروبت غمگين
    بياييد براي خوشبختي هم دعا كنيم

  16. 2 کاربر از پست مفید merka تشکرکرده اند .

    merka (چهارشنبه 08 اسفند 86)

  17. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 86 [ 22:14]
    تاریخ عضویت
    1386-11-20
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    4,257
    سطح
    41
    Points: 4,257, Level: 41
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 79 در 55 پست

    Rep Power
    33
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    samanins_62 عريز تبريك ميگم يكم بهت حسوديم شد چون تو از من خوشبخت تري انشاءالله به سلامتي و مباركي يه دختره خوشگل ناز ماماني به دنيا بياري كه بتونه با تمام وجودش خوشبختي رو لمس كنه

  18. کاربر روبرو از پست مفید merka تشکرکرده است .

    merka (سه شنبه 27 دی 90)

  19. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    [align=justify]


    نجوآیی آشنا و غريب در تو مي دمد ـ مرموزي آن وجودت را از هم مي درد ـ ياد گذشته اي دور افتاده اي ـ در خيالت دلتنگ بر باد رفته اي عزيز مي شوي ـ قطره اي اشك سرد بر روي گونه ي آتشين تو مي لغزد ـ غم چون گرگي زوزه كشان در سر تا سر وجودت مي پيچد ـ بر دشت هاي جانت آتش مي زند ـ از پاي افتاده اي ـ مي خواهي تا ابــــد بماني ، بدون هيچكس...بدون آن بربادرفته ي عزيز...

    [/align]


    [align=justify]
    حتما بعد از خوندن اين متن مي گيد خب اين چه ربطي به خوشبختي داشت ؟!!!
    راستش خودم هم نمي دونم ولي شايد به خاطر اينكه من يه خوشبخته دلتنگم اين حرفا رو اينجا زدم ................ خدا به حق پنج تن شفا بده انشا ءالله
    [/align]

  20. کاربر روبرو از پست مفید erfan25 تشکرکرده است .

    erfan25 (دوشنبه 03 تیر 87)


 
صفحه 4 از 24 نخستنخست 1234567891011121314 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.