با درود؛
از همگان این پرسش را دارم که شما در روابط خود با دیگران در همه سطوح از گفتگو،همکاری،دوستی و ازدواج اولاً به نخستین موردی که توجه می کنید چیست و در داوری و ارزش گذاری اطرافیان خود چگونه رفتار می کنید؟
بدرود./
تشکرشده 926 در 486 پست
با درود؛
از همگان این پرسش را دارم که شما در روابط خود با دیگران در همه سطوح از گفتگو،همکاری،دوستی و ازدواج اولاً به نخستین موردی که توجه می کنید چیست و در داوری و ارزش گذاری اطرافیان خود چگونه رفتار می کنید؟
بدرود./
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)