با درود؛
از همگان این پرسش را دارم که شما در روابط خود با دیگران در همه سطوح از گفتگو،همکاری،دوستی و ازدواج اولاً به نخستین موردی که توجه می کنید چیست و در داوری و ارزش گذاری اطرافیان خود چگونه رفتار می کنید؟
بدرود./