
نوشته اصلی توسط
نقاب
ممنون از همه دوستان...و تشکر بخاطر توجه شما.
و یک سپاس به دوست خوب هم زبانم آقای asrin gozali. آره دلیل نام کاربریم همین هست و اینکه علاقه زیادی به "نقاب" ها دارم و دربارش تحقیق کردم.
اگر اشتباه نکنم رشته شما روان شناسی هست...چون زدی به خال. به هر حال ممنون.....خودم هم مدتی در تلاش هستم تا وضع موجود را تغییر دهم امیدوارم موفق باشم.
اما در مورد سوال تان ""من اصلا جذب دختر نمی شوم"" نه اینکه ...........نه! فقط سعی کردم وارد این جور قضایا نشم.(جذب شدنو...شیفته شدنو) ...ولی علاقه زیادی به دخترانی دارم که ..چطور بگم رفتارو منش به قول خودمون "لارج" داشته باشند.در واقع آره به نوعی پرجنب و جوش باشند..اما نه اگر رفتار کودکانه و شیطنت زیادی داشته باشند خوشمم نمی آید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)