ای بابا!
توی هر تالاری سرک میکشم حرف حقوق زن و مرد هست!
به قول gh.sana دنبال حقوق آدمها باشیم
زن و مرد و رابطه شون در عین پیچیدگی بسیار ساده و سطحیه ! یه دوستی می گفت اگه زن و مرد درک متقابل از هم داشته باشن مشکلی نخواهد بود و فقط یه بحثهای جزیی باقی می مونه که اونهم به خاطر نمک زندگی بودنشه
دوستان از حقوق آدمها بگید البته به شوخی و مزاح چون اینجا تالار سرگرمیه!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)