منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن
تشکرشده 116 در 62 پست
ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست
عاشقی شیوه ی رندان بلاکش باشد
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
دل میرود زدستم صاحبدلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شدآشکارا
تشکرشده 116 در 62 پست
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی
خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
از آمدن ورفتن ما سودی کو,از بافته وجود ما پودی کو
در چنبر چرخ جان چندین پاکان میسوزد و خاک میشود ؛دودی کو
تشکرشده 657 در 204 پست
از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب
رجعتی میخواستم لیکن طلاق افتاده بود
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
<div dir="rtl">
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td >در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع </td>
<td> شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>روز و شب خوابم نمیآید به چشم غم پرست</td>
<td> بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>رشته صبرم به مقراض غمت ببریده شد</td>
<td> همچنان در آتش مهر تو سوزانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>گر کمیت اشک گلگونم نبودی گرم رو </td>
<td> کی شدی روشن به گیتی راز پنهانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>در میان آب و آتش همچنان سرگرم توست</td>
<td> این دل زار نزار اشک بارانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>در شب هجران مرا پروانه وصلی فرست</td>
<td> ور نه از دردت جهانی را بسوزانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>بی جمال عالم آرای تو روزم چون شب است </td>
<td> با کمال عشق تو در عین نقصانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>کوه صبرم نرم شد چون موم در دست غمت</td>
<td> تا در آب و آتش عشقت گدازانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>همچو صبحم یک نفس باقیست با دیدار تو </td>
<td> چهره بنما دلبرا تا جان برافشانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>سرفرازم کن شبی از وصل خود ای نازنین </td>
<td> تا منور گردد از دیدارت ایوانم چو شمع
</td>
</tr>
<tr>
<td>آتش مهر تو را حافظ عجب در سر گرفت</td>
<td> آتش دل کی به آب دیده بنشانم چو شمع
</td>
</tr>
</table>
</div>
--------------------------
ببخشید مثل اینكه جو گیر شدم....
به هر حال فرقی نمی كنه باید "ع " بدهید.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
به نظرم این تاپیك زیادی طولانی شده 2013 پست...
لطفا ادامه مشاعره را در سری جدید مشاعره پیگیری بفرمایئد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)