RE: سری جدید صندلی داغ

نوشته اصلی توسط
sayehhaye_mah
سلام به شهامت
فكر مي كني تا به حال كاري كه نياز به شهامت واقعي داشته باشه انجام دادي ؟
آيا تا به حال با شهامت از كسي دفاع كردي ؟
بين روز و شب كدوم را دوست داري ؟
بارون يا برف؟
چه فصلي را و چرا؟
اگر بگن يه نقاشي بكش چي مي كشي؟
بهترين تفريحت چي هست ؟
نظرت راجع به زندگي ؟
عشق را تعريف كن ؟
چه خصوصيت اخلاقي را در خودت تحسين مي كني و چه چيزي در اخلاقت را نمي پسندي؟
با تشكر كه وقت مي گذاري و البته اين روزا خسته نباشي
سلام دوست گلم
بله انجام دادم
اين موقعيت برام پيش نيومده ولي اگر پيش اومد حتما اين كار را خواهم كرد
شب رو بيشتر دوست دارم
بارون
بهار به دليل طراوت وشاديش
مهتاب
مطالعه
زندگي زيباست كو چشمي كه زيبايي ببيند؟
عشق در دريا غرق شدن است
من صبوري رو در خودم دوست دارم و زود رنج بودنم رو نميپسندم
متشكرم دوست عزيز
از دوستان عزيز هم به خاطر توجهشون ممنونم
خدا تنها معشوقي است كه عاشقاني دارد كه هيچ يك از بودن ديگري ناراضي نيست و هيچگاه يكي از آنها معشوقش را تنها براي خود نمي خواهد
علاقه مندی ها (Bookmarks)