اول قانون بعد هم کار فرهنگی مثل :کمربند ایمنی !اول قانون را سفت گرفتند و بعد هم فیلم وانیمیشن و...انقدر تکرار شد که طبق امار 85% راننده ها لحظه حرکت کمربند را میبندند. اگر شدید با اشخاص مریض و مجرم برخورد شود وما هم اشاعه ندهیم و همانطور که فرمودند در پوشش وارتباط رعایت کنیم
مشگل حل میشود .