ابراهیم رها

بعضي دوستان از من مي پرسند چرا به حوادثي که معمولاً در صفحه حوادث روزنامه ها به آن مي پردازند، در اين ستونت اشاره يي نمي کني. سوژه هاي خوبي آنجا است و... راستش من هر بار صفحه حوادث را مي خوانم فکر مي کنم مردم بايد پرايدشان را بفروشند يک فروند تانک بخرند و با آن در خيابان تردد کنند. (تردد کردن کار بدي نيست،) يک نکته ديگر را هم بگويم؛ با توجه به حرف هايي که مسوولان با نزديک شدن انتخابات مي گويند من فکر مي کنم بحث خيلي از طرح هاي معوقه پيش کشيده خواهد شد. راستي کسي يادش مي آيد اين طرح خانه هاي عفاف به کجا رسيد؟،

عباس محتاج؛ خب فقط همين مانده بود که معاون امنيتي وزير کشور برايم نامه بنويسد، محتاج جان نوشته بودي «مهندسي شادي بايد در ايران طراحي شود». در جواب نامه ات بايد بگويم البته اميدوارم بخش امنيتي وزارت کشور اين مهندسي را برعهده نگيرد، من شخصاً براي اين مهندسي شادي پيشنهاد مي کنم دوستان بي خيال ماجرا شوند و بگذارند ما خودمان همين جور عمله ساز کار را تمام کنيم. شرمنده.

علي سعيدلو؛ مشاور محترم رئيس جمهور، در نامه ات برايم با خط درشت نوشته يي «رئيس جمهور آينده هر کسي باشد، سفرهاي استاني تعطيل نمي شود». دوست عزيز، اعتماد به نفس البته چيز خوبي است منتها مثل هر چيز ديگر زيادي اش سوءهاضمه مي آورد احتمالاً، عرض کنم خدمت شما و ساير دوستان عدالت سر خود که درست است که فعلاً سه سال و نيم است به شدت از اون بالا کفتر ميايه اما احتمال دارد؛ الف- خدا نکرده زبانم لال رئيس جمهور بعدي اسمش يک تفاوت هايي با محمود احمدي نژاد داشته باشد و مردم در ونزوئلا نتوانند هي او را حموت صدا بزنند. ب-رئيس جمهور بعدي نخواهد تمام دستاوردهاي گرانقدر دولت نهم را مو به مو پاسداري کند، مثلاً همين سفرهاي استاني را، ج- رئيس جمهور بعدي مدل کشورداري اش نسبت به 150سال گذشته تفاوت هايي داشته باشد د- نه ديگر شما خيلي روي اين جمله من که از اون بالا کفتر ميايه، حساب کرده ايد،

Ebrahimeraha@gmail.com